Wyszukiwanie
we found 0 wyniki
Wyniki wyszukiwania

Co sprzyja pozycjonowaniu strony agencji nieruchomości

Opublikowane przez admin w Luty 28, 2017
| 0

Każdy pośrednik nieruchomości powinien mieć stronę internetową łatwą w obsłudze i łatwą w pozycjonowaniu.

Oto co zapewnia strona internetowa biura obrotu nieruchomościami stworzona przez Symen.pl,  według modelu wer03.

 

 

 

Mobilność:

  • Po pierwsze strona dostosowana jest do odbioru na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu zapewnia dotarcie do wszystkich, w tym 30% smartfonowych użytkowników internetu.

Dlaczego strona musi być responsywna? Wystarczy spojrzeć na powyższy wykres ! Nie można tracić niemal połowy klientów !

Użytkownicy Internetu - wg StatCounter

  • PC i Laptop
  • Smartfon
  • Tablet
  • inne

Mechanizmy pozyskiwania klientów:

  • Zdobywanie danych klientów poszukujących nieruchomości poprzez funkcję zapisywania parametrów wyszukiwania połączoną z koniecznością rejestracji. Biuro nieruchomości ustala czy takie informacje mają być wysyłane raz dziennie lub  raz w tygodniu.
  • Funkcja „lokalny portal” umożliwiająca zdobywanie danych klientów sprzedających, lub chcących wynająć swoją nieruchomość.
  • Funkcja newslettera* zachęcająca za pomocą wyskakującego okienka  (pop-up) potencjalnych nabywców lub najemców, do rejestrowania się w systemie powiadamiania o nowych ofertach. Co ważne – okienko pokazuje się internaucie dopiero wtedy, gdy chce on opuścić stronę internetową agencji nieruchomości. Dzięki temu rozwiązaniu*, pop-up nie rozprasza i nie irytuje użytkownika w trakcie przeglądania ofert znajdujących się na stronie.

 

Łatwość obsługi i pozycjonowanie

Wstawianie ofert nieruchomości na stronę internetową

Oferty nieruchomości mogą być wstawiane na kilka sposobów:

  • Poprzez wpisanie oferty “z ręki” za pomocą panelu administracyjnego strony. Takie rozwiązanie ma tę zaletę, że umożliwia dodanie zdjęć w najdoskonalszej jakości.
  • Import ofert z programów agencyjnych, z systemów SWO, lub z systemów MLS. Przy dużej ilości ofert jest to znaczne ułatwienie.
  • Wstawianie ofert przez osoby zarejestrowane na stronie z tak zwanego “frontendu”, czyli bez konieczności logowania się do panelu administracyjnego. Dzięki temu oferty nieruchomości mogą być wstawiane przez dowolne osoby, bez ryzyka związanego z udzieleniem dostępu do administracji stroną.
  • Funkcja „lokalny portal” umożliwia pobieranie opłat za możliwość wstawiania ofert nieruchomości, przy czym istnieje możliwość “ustawiania” Pakietów Ogłoszeniowych zawierających różne ilości ofert, oraz różne ilości “wyróżnień” ofert. Oczywiście każdy Pakiet może mieć inną cenę.

 Mechanizmy wspomagające pozycjonowanie strony internetowej agencji nieruchomości w wynikach wyszukiwania  

  • Możliwe jest dodawanie (“ręczne” i automatyczne) tak zwanych meta tagów umożliwiających robotom Google lepsze zrozumienie treści strony internetowej, a tym samym zamieszczenie jej w najlepszym miejscu w wynikach wyszukiwania.
  • Wykorzystanie funkcji- lokalny portal, może zwiększyć zainteresowanie potencjalnych nabywców lub internautów stroną internetową Biura Obrotu Nieruchomościami.
  • Możliwe jest instalowanie kodów śledzących skuteczność pracy strony internetowej, oraz efektywność kampanii reklamowych.
  • Możliwe jest przygotowanie specjalnych podstron zawierających oferty tylko z wybranego regionu lub tylko wybranego rodzaju. Strony takie są bardzo przydatne jako miejsca docelowe prowadzonych kampanii marketingowych. Ilość wariantów takich stron jest w praktyce nieograniczona. Dzięki temu agencja nieruchomości może wprowadzić kilka ściśle sprecyzowanych kampanii reklamowych zamiast jednej kampanii ogólnej. Doświadczenie uczy, że takie ściśle “targetowane” kampanie reklamowe są tańsze i jednocześnie skuteczniejsze niż kampanie ogólne.

Inne możliwości i wsparcie dla Agencji nieruchomości

Pozostałe atuty proponowanej przez nas strony internetowej:

  • Możliwość dodawania dowolnych wpisów w tym na przykład artykułów opisujących sytuację na rynku w danej lokalizacji.
  • Edytor tekstu jest prostszy w użytkowaniu niż znany powszechnie program Word.
  • Oprócz tekstów i zdjęć na stronie można zamieszczać plany nieruchomości, filmy, nagrania audio, dokumenty do pobrania w formacie PDF.
  • Każda oferta może mieć przypisana swojego pośrednika.
  • Każdy pośrednik może mieć stronę z przypisanymi do niego ofertami nieruchomości.
  • Nieruchomości mogą być prezentowane na mapach Googla.
  • Możliwa jest geolokacja położenia osoby szukającej nieruchomości i wskazanie jej na mapie nieruchomości znajdujących się najbliżej tego miejsca.  
  • Wyniki wyszukiwania ofert mogą być wyświetlane w postaci siatki, lub w postaci listy.
  • Na liście Ofert internauta może przejrzeć wszystkie zdjęcia nieruchomości bez konieczności wchodzenia w szczegóły oferty. To bardzo ważne udogodnienie, zachęcające internautów do stałego korzystania ze stron posiadających takie rozwiązania.
  • Strona może być także wielojęzyczna.

 

 Wsparcie ze strony Symen.pl.

Dobrze wiemy, że pośrednik jest osobą zapracowaną, a jego głównym zadaniem jest praca z klientami, a nie obsługa programów. Dlatego:

  • Po wykonaniu strony nie zostawiamy naszych klientów samych sobie.
  • Zapewniamy przeszkolenie,  oraz materiały wideo pomagające zrozumieć sposoby wstawiania treści na stronę internetową.
  • W ramach odrębnej usługi świadczymy pomoc w projektowaniu,  ustawianiu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Dzięki tym działaniom agencja nieruchomości szybciej oraz efektywniej dociera do nowych klientów.
  • na zlecenie możemy pomagać w codziennej eksploatacji strony internetowej, wstawiać i aktualizować treści, przygotowywac grafiki i filmy.

*spytaj o opcje związane z  pozycjami oznaczonymi gwiazdką

Porównaj Oferty